Dröm

Masson hade torterat ett spädbarn genom att skita i hans mun och slita av honom hans armar.
Han brukade göra så med offer, stycka dom.
Nu åkte han äntligen dit och skulle få sitt straff.
När han låg på ett slags sjukhus och precis skulle få sin dödsspruta undrade han om han fick träffa barnet igen.
Självklart fick han det.
Han höll om det och pussade det i pannan.

Några månader senare gjorde Ophra ett repotage om honom och hon skulle ställa till med en seans där han dog.
Sjukhuset var nu förfallet och ruttet vilket inte var så trevligt.
Jag och ca tio andra människor skulle vara med i denna spökliga saken och innan vi började skulle vi slå oss ner vid ett långt bord och prata om denna seriemördaren Masson.
Alla slog sig ner. Så sa Ophra att man fick akta sig för att på just en av denna stolar hade självaste Masson suttit.
Självklart hade jag suttit mig på den. Jag fick en ny stol.
När jag, Ophra och någon av hennes kamrater stod ensamma just vid sängen där han dött hördes det ett ljud i elledningarna.
"Det låter som sång" sade Ophras vän.
"Yes, but is singing the answer?" svarade hon.
Plötsligt sögs jag in i väggen bakom mig och det blixtrade till.
Under två sekunder såg jag kroppsdelar hänga blodiga i taket och jag vaknade.

VAD FAN ÄR GREJEN?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0