Haha!

Just nu sitter jag hemma och väntar på att Henke ska komma förbi, ska bli kul!
Jag har städat, städat och åter städat samt satt upp gardiner, lagt ut en matta på golvet och köpt ett soffbord! Kan det bli mycket bättre? Knappt.
Livet blir mer och mer underbart för varje dag som går och äntligen skäms jag inte längre för vem jag är och vad jag tycker, jag är helt enkelt awesome! Trodde man aldrig! På söndag är det första advent och på måndag ska jag till S:T Erik för att kolla igenom mina ögon! Nervös? Ja. Men det blir nog bra tror jag!
Nu tråkar jag nästan ut mig själv med alla tråkigheter så vi ses och hörs!

Puss puss!
//Scilla. C

"Maby the past will understand."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0