Att presentera ett svin.

Tjenare tjenare!
Nu är Plutten back on track här och ska skriva om allt möjligt och lite till dom kommande dagarna! Antagligen på grund av...blodsbrist? Näääääääääääääeeeeee.
En fin liten solbränna har jag fått i alla fall, känns myyyyycket trevligt det! Jag och massor med människor (Tindra, Vinne, Rogge, Oskar, Matte, Calle och Phille) var nämligen på Philles landställe där jag stekte i solen nästan hela tiden! Väldigt trevligt, var där i fyra dagar!
Annars har det väl inte hänt så mycket egentligen, har tyvärr inte tagit mig tid att skaffa jobb, vilket leder till...ja vad leder det till? Snylt fyllor och mycket fritid, så var det ja.
Stuntkursen som jag gick var förresten asnajs, vi lärde oss grunderna till filmslagsmål, rapelling, bombteknink, fäktning och lite till!
Sjutton har jag hunnit bli också, känns inte så mycket men om det känns något känns det väl bra!
Inte så mycket att skriva för tillfället, hoppas bara att vädret blir vackrare med tiden!

Ha det så djävla bra hörni, så ska jag se till att också ha det!
Puss på rumpan!
//Scillut The Plutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0