Jag är ytterligare en uteliggare som skiter i vad ni tycker.

Idag så fick jag en chans, och jag tog den.
Kändes asbra faktiskt, för dom psykiska känslorna är helt och hållet borta.
Jag har krökat hela dagen, supit till mig glädje och kommit till skott.
Allting har varit perfekt, och det blir det nog igen i veckan.
Just nu älskar jag livet och ingen kan förstöra det.
Förhoppningsvis får jag någon sömn ikväll, annars blir det böcker och TV hela natten.
Bara ta och hoppas på drömmar.
Imorgon ska jag umgås med polare (för det mesta Jennelie) och KANSKE träffa Fia för första gången på några månader. Bara ta och hoppas.
Nu ska jag gå och typ spy och hinka femtio liter vatten och hoppas på John Blund.
God natt!

//Scillut
"If I go crazy then will you still call me superman?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0