Fuck mat nu dör vi, jag blir smal nu.

Tjohejsan!
Nu är det all hjärtans fucking dag, men jag mår bra i alla fall.
Igår var jag med Tindra och smyg söp på en toa i Donken i Slussen, och det var djävligt trevligt att träffa henne igen!
Så stötte jag på Hedvig också, en liten plutt som är ens polares polare. Asnajs!
Sen så stack jag därifrån och var lite kinky winky höhö. Sånt som händer!
Idag har jag inga pengar, men jag kanske kan kröka i alla fall!
Nu får vi se vad framtiden har att bjuda på, så ni får ha det så bra!

Puss!
//Scillut The Plutt

"För jag ser allt svart på vitt, alltid missnöjd med nåt
grubblar över saker som jag nog aldrig förstått
deprimerad emellanåt, det jag bär på är svårt
jag tycker synd om mig själv när jag jobbar för hårt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0