April come she will.

Tjolahoppla!
Nu sitter jag hemma och häver i mig kaffe, ska snart ut och träffa Lennart, Nellie och Hanna.
Senare ikväll ska jag träffa Tindra igen och försöka fekka lite haha.
Förhoppningsvis blir det drag, vi får se vad som händer.
Klackar blir det ikväll hursomhelst, kommer vingla som en dåre (trots att jag är nykter). Skorna är helt enkelt för stora och jag har tillräckligt svårt att gå i klackar som det redan är. Men det löser sig.
Nästa helg funderar jag på att typ överraska Anna och dra till henne i Karlstad. Jag saknar henne verkligen, är bara lite rädd för att missa något här i Stockholm. Inte så troligt iförsej, sådan djävla torka överallt här.
Nu ska jag koka ihop en till kopp kaffe, sen ska jag ut och klacka!
Ha det.
//Scilla. C

"April come she will
When streams are ripe and swelled with rain
May, she will stay
Resting in my arms again
June, she'll change her tune
In restless walks she'll prowl the night
July, she will fly
And give no warning to her flight
August, die she must
The autumn winds blow chilly and cold
September I'll remember
A love once new has now grown old"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0